måndag 20 december 2010

Nu ska det bloggas

Som ni kära vänner utav sedlighet säkerligen redan har noterat så har icke den usle mården riktigt skrivit så mycket här sedan starten i tidig september. Smisk ska han ha. Men som tur har redan tomten skött om detta lilla händelseförlopp. Så vad kan jag berätta er förutom att Conan's nya show inte kommer att synas i Vårat Land. Nåh, i dessa tider då även endel blog-pris delats ut, så torde man välan som skribent uppdatera sitt konto oftare än då årstiden förändrar. Ska försöka lyda detta. Förutom modeaktiga teman, kommer här även att dyka upp recensioner utav dryck & tilltugg. Kanske redan idag. K-a-n-s-k-e .. Sedan kan det även hända sig att jag kastar in mig i någon av de flera skrivbordslådorna här under och fyndar något ur gången tid som skrivits med blyerts. Så allt möjligt kan hända här och mycket smäller redan i mitt huvud. Bara att anteckna stoftet som rinner ur öronen. Nu då detta strax publiceras skall jag recensera lite allehanda dryck. Vi ses just.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar